•  

    Miejsce użytkowania:
    * nie wybrano

  •  

    Przeznaczenie do druku:
    * nie wybrano

Krok   Potrzebuję drukarki:
  • Producent urządzenia:

    * nie wybrano

    Brother Canon Dell Dymo Epson HP Konica-Minolta Kyocera-Mita Lexmark Nashuatec Oki Panasonic Philips Ricoh Sagem Samsung Xerox Zebra 
  • Seria urządzenia:

    * nie wybrano

  • Model urządzenia:

    * nie wybrano

Zobacz

HP CarePack - 2 lata w miejscu instalacji - polisa pogwarancyjna (UT825PE)

Podstawowe parametry produktu:

kod producenta: UT825PE
gwarancja: tel/e-mail - gwarancja w miejscu instalacji
czas trwania gwarancji (lata): 2
Rekomendacja: jakość produktu

Opis produktu:

Polisa pogwarancyjna HP - 2 lata. Naprawa realizowana w miejscu instalacji. Reakcja autoryzowanego serwisu HP na zgłoszenie następuje w następnym dniu roboczym. zgodny z: LaserJet P4014, LaserJet P4014dn, LaserJet P4014n   1. Jak można kupić elektroniczny pakiet serwisowy HP Care Pack?

Elektroniczne pakiety serwisowe HP Care Pack można zamówić jak każdy...
Zobacz pełny opis
1 117,15
908,25 zł netto
CHCĘ KUPIĆ
DOSTĘPNOŚĆ:
czasowo niedostępny
TRANSPORT:
GRATIS

Promocja:

Zobacz

Zapytaj o produkt:

Joanna Sumera e-mail:
Dział handlowy e-mail:

Szczegółowe informacje:

Parametry
Opis
Promocje
Opinie
Nick:
Treść:
Informujemy, że z dniem 29 lutego 2020 r. administratorem danych osobowych w naszym sklepie jest Centrum Druku AM Stachura sp.k. z siedzibą w Krakowie (30-712), ul. Strycharska 4, KRS: 0000830855. Twoje dane przetwarzane będą w celach związanych z obsługą zapytań i realizacją zamówień zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119, s. 1) – RODO.
Używamy reCaptcha Google - zobacz Politykę Prywatności i Warunki Usługi.
Negocjacje cen
promocja trwa do 2027-01-31
rabat
Negocjacje cen

Dbamy o to, abyś w Centrum Druku mógł znaleźć zawsze najlepsze ceny. Jeśli uważasz, że proponowana przez nas cena jest zbyt wysoka – negocjuj! Rozpatrzymy Twoją propozycję w przeciągu kilku godzin. Pamiętaj, że negocjacje mają na celu ustalenie ceny produktu na satysfakcjonującym obie strony poziomie.

SZCZEGÓŁY:
Aby negocjować cenę produktu, należy skorzystać z funkcji "negocjuj", znajdującej się przy każdym produkcie i wypełnić odpowiednie pola w formularzu:
• proponowaną cenę,
• adres sklepu, w którym znalazłeś dany produkt taniej niż na stronie CentrumDruku.com.pl lub ewentualnie inny argument handlowy, który skłoni nas do obniżenia ceny,
• swój adres e-mail, na który chcesz otrzymać naszą odpowiedź.

Zobacz więcej
Parametry podstawowe
typ pakietu
elektroniczny
czas trwania gwarancji (lata)
2
miejsce naprawy
w miejscu instalacji
Gwarancja
info on site
tel/e-mail - gwarancja w miejscu instalacji
Mimo dołożenia wszelkich starań nie możemy zagwarantować, że publikowane opisy i dane techniczne (pochodzące ze stron producentów) nie zawierają błędów. W razie wątpliwości przed podjęciem decyzji o kupnie prosimy o kontakt z opiekunem produktu lub naszą infolinią.

Polisa pogwarancyjna HP - 2 lata. Naprawa realizowana w miejscu instalacji. Reakcja autoryzowanego serwisu HP na zgłoszenie następuje w następnym dniu roboczym.

zgodny z: LaserJet P4014, LaserJet P4014dn, LaserJet P4014n

 

1. Jak można kupić elektroniczny pakiet serwisowy HP Care Pack?

Elektroniczne pakiety serwisowe HP Care Pack można zamówić jak każdy inny produkt u partnera handlowego. Na potwierdzenie zakupu partner wysyła wiadomość elektroniczną zawierającą hyperlink oraz kod aktywacyjny.

Hyperlink zawarty w wiadomości elektronicznej prowadzi do strony internetowej, na której Klient dokonuje aktywacji usługi. Kod aktywacyjny jest hasłem, które umożliwia zalogowanie się do tej strony. Przypominamy, że aktywacji usługi należy dokonać zaraz po jej zakupieniu.

2. Jakie są warunki zakupu pakietów serwisowych do nowych urządzeń?

Standardowe pakiety serwisowe HP Care Pack do nowych urządzeń można kupić w ciągu 180 dni liczonych od daty zakupu urządzenia. Najlepiej jednak, jeśli zostanie zakupiony razem z urządzeniem.

3. Jakie są warunki zakupu pakietów serwisowych do urządzeń po upłynięciu gwarancji lub innego pakietu HP Care Pack?

Pakiet pogwarancyjny może być zakupiony w trakcie trwania gwarancji lub obowiązywania innego pakietu HP Care Pack, nie wcześniej jednak niż na dwa miesiące przed upłynięciem jednego z powyższych terminów. Produkt, do którego ma być zakupiony pakiet HP Care Pack, musi być sprawny technicznie w momencie zakupu i aktywacji pakietu. Najkorzystniej jest zakupić pakiet przed upływem gwarancji fabrycznej lub terminu obowiązywania innego pakietu serwisowego, którym objęte jest urządzenie. Zachowana zostaje w ten sposób ciągłość objęcia urządzenia opieką serwisu i nie jest konieczne przeprowadzanie diagnozy stanu technicznego urządzenia, które wykonywane jest na koszt Klienta.

4. Jak sprawdzić do kiedy obowiązuje gwarancja lub zarejestrowany Care Pack?

HP udostępnia narzędzia, które pozwolą sprawdzić do kiedy obowiązuje standardowa gwarancja lub zarejestrowany wcześniej pakiet HP Care Pack. Dzięki temu Klient może w każdej chwili zweryfikować czy opieka serwisowa na jego urządzenie nie dobiega końca.

Narzędzie do sprawdzenia jednego lub kilku urządzeń o tym samym numerze modelu:
http://www5.itrc.hp.com/service/ewarranty/warrantyInput.do

Przy urządzeniach o różnych numerach modeli wygodniej jest skorzystać z poniższego linku: http://h20000.www2.hp.com/bizsupport/TechSupport/WarrantyLookup.jsp?locale=en_US&prodSeriesId=27375&prodTypeId=18972

5. Jak dobrać pakiet serwisowy HP Care Pack do produktu?

Aby poprawnie dobrać pakiet HP Care Pack do produktu warto skorzystać z narzędzia HP Care Pack lookup tool. Należy pamiętać, że narzędzie wyszukuje wszystkie pakiety pasujące do danego modelu, również te, które nie są dostępne w Polsce. Przed zakupem usługi HP Care Pack należy zawsze skontaktować się z partnerem handlowym w celu potwierdzenia czy wybrany Care Pack jest dostępny w Polsce! Link do HP Care Pack lookup tool: http://www.hp.com/go/lookuptool

6. Jak liczymy termin obowiązywania pakietu serwisowego?

Okres obowiązywania określony jest w nazwie pakietu serwisowego HP Care Pack. W zależności od typu wykupionego pakietu termin obowiązywania usługi liczony jest w inny sposób.

pakiet standardowy do nowego urządzenia - niezależnie od momentu wykupienia pakietu termin jego obowiązywania liczony jest od daty zakupu nowego urządzenia.

pakiet pogwarancyjny - możliwe są dwa warianty. - Zakup w trakcie obowiązywania gwarancji lub innego pakietu serwisowego HP Care Pack. Termin obowiązywania pakietu pogwarancyjnego liczony jest od następnego dnia po zakończeniu obowiązywania fabrycznej gwarancji lub okresu obowiązywania poprzedniego pakietu. - Zakup po upływie gwarancji lub terminu obowiązywania poprzedniego pakietu serwisowego. Termin obowiązywania pakietu liczony jest od daty zakupu nowego pakietu.

7. Co zrobić, żeby pakiet działał?

Warunkiem świadczenia usług serwisowych przez HP jest aktywowanie usługi. Należy to zrobić niezwłocznie po zakupie pakietu.

8. Co zrobić, żeby aktywować usługę?

Warunkiem świadczenia usług serwisowych jest ich aktywowanie w systemie serwisowym HP. Jeśli aktywacja nie zostanie dokonana w systemie serwisowym nie widać informacji na temat objętego usługą urządzenia i poziomu wykupionej usługi. W takim przypadku zgłoszenie uszkodzenia nie może zostać przyjęte do momentu aktywowania usługi w systemie. Aktywacji usługi należy dokonać niezwłocznie po jej zakupieniu. Najlepiej, jeśli usługa zostanie aktywowana w ciągu 2 tygodni od jej zakupu. Aktywacji usług dokonuje się na stronie internetowej używając do tego aplikacji internetowej. Wiadomość elektroniczna zawierająca Hyperlink i kod aktywacyjny, generowana jest automatycznie przez system po złożeniu zamówienia przez dystrybutora. Wiadomość tą dystrybutor następnie przesyła do partnera handlowego. Partner może usługę aktywować we własnym zakresie lub przesłać wiadomość dalej, aby Klient dokonał aktywacji we własnym zakresie. Wiadomość elektroniczna zawiera unikalny Hyperlink i kod aktywacyjny potrzebny do aktywowania usługi.

9. Jak aktywować usługę?

Aktywacji usługi można dokonać na dwa sposoby:

  • On-line registration – rejestracja typu on-line przeznaczona jest do aktywacji niewielkiej ilości usług serwisowych dla jednego Klienta. Aktywacji dokonuje się przechodząc przez kolejne okna aplikacji internetowej.
  • Bulk registration – ten typ rejestracji służy do aktywowania usług do dużej ilości urządzeń lub dla więcej niż jednego Klienta. Aktywacji dokonuje się poprzez wgranie wypełnionej tabeli rejestracyjnej poprzez stronę internetową za pomocą Hyperlinku.

Przygotowaliśmy dla Państwa dwa Przewodniki aktywacji usług serwisowych HP Care Pack. Zawierają one szczegółowe informacje jak należy aktywować usługi Krok po kroku. Zapraszamy do zapoznania się z nimi.

10. Dowiedz się więcej o pakietach serwisowych HP Care Pack

Zachęcamy do odwiedzenia strony www.hp.pl/carepack . Znajdziecie tam Państwo opisy poziomów usług, informacje o aktualnych promocjach oraz wiele przydatnych materiałów dotyczących pakietów serwisowych HP Care Pack.

Mimo dołożenia wszelkich starań nie możemy zagwarantować, że publikowane opisy i dane techniczne (pochodzące ze stron producentów) są kompletne i nie zawierają błędów, które jednak nie mogą być podstawą do jakichkolwiek roszczeń. W razie wątpliwości przed podjęciem decyzji o kupnie prosimy o kontakt z opiekunem produktu lub naszą infolinią.
Ważne! Strona internetowa Centrum Druku stosuje pliki cookies, tzw. ciasteczka, są one wymagane do poprawnego jej funkcjonowania. Aby aktualizować wybór dodatkowych usług korzystających z ciasteczek, kliknij wybierz zgody marketingowe lub dowiedz się więcej na temat cookies i naszej polityki prywatności.
Informujemy, że z dniem 29 lutego 2020 r. administratorem danych osobowych w naszym sklepie jest Centrum Druku AM Stachura sp.k. z siedzibą w Krakowie (30-712), ul. Strycharska 4, KRS: 0000830855. Twoje dane przetwarzane będą w celach związanych z obsługą zapytań i realizacją zamówień zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119, s. 1) – RODO.