Umowa serwisowa HP Care Pack dla produktów objętych gwarancją może być
wykupiona przez Klienta tylko w okresie 180 dni od daty zakupu nowego
urządzenia i obowiązuje do momentu upływu podanego okresu liczonego od
daty zakupu urządzenia.
Umowa serwisowa HP Care Pack dla produktów po okresie gwarancji (postwarranty) obowiązuje przez podany okres od daty jej zakupu.
Warunkiem koniecznym dostarczania usług jest zarejestrowanie pakietu HP Care Pack, dla danego urządzenia.
Wszystkie pakiety serwisowe należy zarejestrować najpóźniej w ciągu 14 dni od daty zakupu.
Zobowiązanie HP do świadczenia usług w ramach umowy serwisowej HP Care
Pack powstaje od następnego dnia po zarejestrowaniu pakietu serwisowego
w Serwisie HP Polska.
W przypadku pakietu HP Care Pack z czasem naprawy 6 godzin
zoobowiązanie to powstaje wyłącznie po upływie 30 dni od daty
rejestracji pakietu. Do tego momentu realizowana jest usługa z czasem
reakcji w ciągu 4 godzin od zgłoszenia w przedziale czasowym zgodnym z
określonym w wykupionej usłudze.
Zgłoszenia serwisowe są w pierwszej fazie kierowane do centrum serwisu
technicznego HP. Klient następnie będzie zobowiązany do uruchomienia
programów samotestujących urządzenia oraz skorygowania wykazanych
błędów według wskazówek udzielonych telefonicznie. Czynności serwisowe
będą wykonywane w miejscu eksploatacji tylko w przypadku, gdy problem
nie może być rozwiązany zdalnie.
Pakiety standardowe do nowych urządzeń
- okres obowiązywania liczony jest od daty zakupu nowego urządzenia
- zakup w ciągu 180 dni od daty zakupu nowego urządzenia
- przedłużenie opieki Serwisu HP i podniesienie poziomu wykonywanych usług
- bezpłatne wsparcie techniczne w zakresie eksploatacji i konfiguracji urządzenia
Pakiety pogwarancyjne
- okres obowiązywania pogwarancyjnego pakietu serwisowego rozpoczyna
się po zakończeniu standardowej gwarancji udzielonej przez producenta
lub
po upłynięciu terminu obowiązywania wcześniej zakupionego pakietu (tak długo, jak produkt jest obsługiwany przez Serwis HP).
- zakup pakietu - trzy miesiące przed upłynięciem terminu obowiązywania
gwarancji lub innego pakietu lub w dowolnym momencie po upływie
standardowej gwarancji lub innego pakietu serwisowego
bieg terminu
- w przypadku zakupu i rejestracji pogwarancyjnego pakietu HP Care Pack
przed upływem standardowej gwarancji lub pakietu, termin jego
obowiązywania liczony jest od daty zakończenia obowiązywania
poprzedniego okresu gwarancji lub obowiązywania poprzedniego pakietu.
- w przypadku zakupu i rejestracji pogwarancyjnego pakietu po upływie
gwarancji lub obowiązywania poprzedniego pakietu termin jego
obowiązywania liczony jest od daty zakupu nowego pakietu
Serwis z czasem naprawy 6 godzin od zgłoszenia
- zobowiązanie czasu naprawy jest wiążące po wykonaniu przeglądu weryfikacyjnego w okresie 30 dni od zarejestrowania pakietu,
do tego momentu obowiązuje serwis z czasem reakcji do 4 godzin od
zgłoszenia w przedziale czasowym określonym w wykupionym przez Klienta
pakiecie
- przygotowanie serwisu do świadczenia usługi i przegląd sprzętu przeprowadzony w ciągu 30 dni przez pracownika serwisu
gwarancja naprawy obowiązuje w strefie 50km od najbliższego biura serwisowego
Serwis z czasem naprawy w ciągu następUmowa serwisowa HP Care Pack dla
produktów objętych gwarancją może być wykupiona przez Klienta tylko w
okresie 180 dni od daty zakupu nowego urządzenia i obowiązuje do
momentu upływu podanego okresu liczonego od daty zakupu urządzenia.
Umowa serwisowa HP Care Pack dla produktów po okresie gwarancji (postwarranty) obowiązuje przez podany okres od daty jej zakupu.
Warunkiem koniecznym dostarczania usług jest zarejestrowanie pakietu HP Care Pack, dla danego urządzenia.
Wszystkie pakiety serwisowe należy zarejestrować najpóźniej w ciągu 14 dni od daty zakupu.
Zobowiązanie HP do świadczenia usług w ramach umowy serwisowej HP Care
Pack powstaje od następnego dnia po zarejestrowaniu pakietu serwisowego
w Serwisie HP Polska.
W przypadku pakietu HP Care Pack z czasem naprawy 6 godzin
zoobowiązanie to powstaje wyłącznie po upływie 30 dni od daty
rejestracji pakietu. Do tego momentu realizowana jest usługa z czasem
reakcji w ciągu 4 godzin od zgłoszenia w przedziale czasowym zgodnym z
określonym w wykupionej usłudze.
Zgłoszenia serwisowe są w pierwszej fazie kierowane do centrum serwisu
technicznego HP. Klient następnie będzie zobowiązany do uruchomienia
programów samotestujących urządzenia oraz skorygowania wykazanych
błędów według wskazówek udzielonych telefonicznie. Czynności serwisowe
będą wykonywane w miejscu eksploatacji tylko w przypadku, gdy problem
nie może być rozwiązany zdalnie.
Pakiety standardowe do nowych urządzeń
- okres obowiązywania liczony jest od daty zakupu nowego urządzenia
- zakup w ciągu 180 dni od daty zakupu nowego urządzenia
- przedłużenie opieki Serwisu HP i podniesienie poziomu wykonywanych usług
- bezpłatne wsparcie techniczne w zakresie eksploatacji i konfiguracji urządzenia
Pakiety pogwarancyjne
- okres obowiązywania pogwarancyjnego pakietu serwisowego rozpoczyna
się po zakończeniu standardowej gwarancji udzielonej przez producenta
lub
po upłynięciu terminu obowiązywania wcześniej zakupionego pakietu (tak długo, jak produkt jest obsługiwany przez Serwis HP).
- zakup pakietu - trzy miesiące przed upłynięciem terminu obowiązywania
gwarancji lub innego pakietu lub w dowolnym momencie po upływie
standardowej gwarancji lub innego pakietu serwisowego
bieg terminu
- w przypadku zakupu i rejestracji pogwarancyjnego pakietu HP Care Pack
przed upływem standardowej gwarancji lub pakietu, termin jego
obowiązywania liczony jest od daty zakończenia obowiązywania
poprzedniego okresu gwarancji lub obowiązywania poprzedniego pakietu.
- w przypadku zakupu i rejestracji pogwarancyjnego pakietu po upływie
gwarancji lub obowiązywania poprzedniego pakietu termin jego
obowiązywania liczony jest od daty zakupu nowego pakietu
Serwis z czasem naprawy 6 godzin od zgłoszenia
- zobowiązanie czasu naprawy jest wiążące po wykonaniu przeglądu weryfikacyjnego w okresie 30 dni od zarejestrowania pakietu,
do tego momentu obowiązuje serwis z czasem reakcji do 4 godzin od
zgłoszenia w przedziale czasowym określonym w wykupionym przez Klienta
pakiecie
- przygotowanie serwisu do świadczenia usługi i przegląd sprzętu przeprowadzony w ciągu 30 dni przez pracownika serwisu
gwarancja naprawy obowiązuje w strefie 50km od najbliższego biura serwisowego
Serwis z czasem naprawy w ciągu następnego dnia roboczego od zgłoszenia
- usługa ta jest dostępna tylko i wyłącznie w Polsce.
- usługa realizowana jest w dni robocze pon. - pt. w godz 8.00-17.00
- zobowiązanie czasu naprawy jest wiążące po wykonaniu przeglądu weryfikacyjnego w okresie 30 dni od zarejestrowania pakietu,
- przygotowanie serwisu do świadczenia usługi i przegląd sprzętu przeprowadzony w ciągu 30 dni przez pracownika serwisu
gwarancja naprawy obowiązuje w strefie 50km od najbliższego biura serwisowegonego dnia roboczego od zgłoszenia
- usługa ta jest dostępna tylko i wyłącznie w Polsce.
- usługa realizowana jest w dni robocze pon. - pt. w godz 8.00-17.00
- zobowiązanie czasu naprawy jest wiążące po wykonaniu przeglądu weryfikacyjnego w okresie 30 dni od zarejestrowania pakietu,
- przygotowanie serwisu do świadczenia usługi i przegląd sprzętu przeprowadzony w ciągu 30 dni przez pracownika serwisu
gwarancja naprawy obowiązuje w strefie 50km od najbliższego biura serwisowego
Mimo dołożenia wszelkich starań nie możemy zagwarantować, że publikowane opisy i dane techniczne (pochodzące ze stron producentów) są kompletne i nie zawierają błędów, które jednak nie mogą być podstawą do jakichkolwiek roszczeń. W razie wątpliwości przed podjęciem decyzji o kupnie prosimy o kontakt z opiekunem produktu lub naszą infolinią.