Rodzaj urządzenia:
* nie wybrano
Miejsce użytkowania:
* nie wybrano
Przeznaczenie do druku:
* nie wybrano
Piotr Boruta | e-mail: | |
Dział handlowy | e-mail: |
Polisa gwarancyjna Lexmark - 1+1. Naprawa realizowana w serwisie, w ciągu 5-7 dni roboczych.
Ta usługa obejmuje naprawę lub wymianę poza miejscem eksploatacji, wszystkie części i robociznę oraz odsyłkę zwrotną prosto do klienta.
zgodny z: MS410d, MS410dn
Serwisowanie w centrum naprawczym zapewnia zdalną pomoc techniczną do produktu, dostępną za pośrednictwem telefonu i Internetu, jak również niezawodną procedurę zwrotu uszkodzonego produktu. W przypadku konieczności dokonania naprawy dział pomocy technicznej poprosi o zwrot uszkodzonego produktu do wyznaczonej placówki Lexmarka na danym obszarze. Naprawiony produkt trafia z powrotem do klienta zwykle w ciągu 7 dni roboczych w obrębie obszarów objętych usługą serwisu.
W okresie rozszerzonej gwarancji produktu można zakupić gwarancję obejmującą usługę serwisowania w centrum naprawczym z opcją przedłużenia na 1 rok, 2 lata lub 3 lata, na łączny okres maksymalnie 4 lat ochrony gwarancyjnej od daty zakupu produktu. Po zakończeniu okresu rozszerzonej gwarancji można jednorazowo zakupić odnowienie usługi na 1 rok, o ile produkt jest obsługiwany przez Lexmarka. Rozszerzone gwarancje należy zakupić przed upływem ważności poprzedniej gwarancji.