Rodzaj urządzenia:
* nie wybrano
Miejsce użytkowania:
* nie wybrano
Przeznaczenie do druku:
* nie wybrano
Piotr Boruta | e-mail: | |
Dział handlowy | e-mail: |
Polisa gwarancyjna Lexmark - 1+2. Naprawa realizowana w serwisie, w ciągu 5-7 dni roboczych.
Ta usługa obejmuje naprawę lub wymianę poza miejscem eksploatacji, wszystkie części i robociznę oraz odsyłkę do klienta.
zgodny z: MS415dn
W okresie trwania gwarancji produktu można zakupić rozszerzoną gwarancję dla naprawy w centrum serwisowym z przedłużeniem o 1 rok, 2 lub 3 lata, maksymalnie 4 lata ochrony gwarancyjnej od daty zakupu produktu. Po zakończeniu okresu rozszerzonej gwarancji można jednorazowo zakupić odnowienie usługi na 1 rok, o ile produkt jest nadal obsługiwany przez Lexmarka. Rozszerzone gwarancje należy zakupić przed upływem ważności poprzedniej gwarancji.
ryb serwisowania w centrum naprawczym zapewnia zdalną pomoc techniczną dla produktu, dostępną za pośrednictwem telefonu lub Internetu, jak również procedurę naprawy uszkodzonego produktu odesłanego do centrum. W przypadku konieczności dokonania naprawy dział pomocy technicznej poprosi o odesłanie uszkodzonego produktu do wyznaczonej przez Lexmark placówki. Naprawiony produkt trafia z powrotem do klienta zwykle w ciągu 7 dni roboczych na obszarze działania serwisu.