Jaix
[opinia z dn. 2009-04-03 17:41:25 - pochodzi z portalu: Ceneo.pl]
Super sklep, drukarka zamówiona w poniedziałek, we wtorek miałem już sprzęt w domu, stała informacja na temat statusu zamówienia oraz wysyłki, zostałem nawet powiadomiony sms-em, że sprzet został wysłany i kiedy się go spodziewać, do tego atrakcyjna cena oraz transport gratis. POLECAM !!!
(zakup: DCP-7030)
Dorota
[opinia z dn. 2009-04-02 11:18:00 - pochodzi z portalu: Opineo.pl]
Jeżeli tak wyglądają zakupy internetowe, to chyba zrezygnuję zupełnie z zakupów "standardowych" :)
Dotychczas byłam dość sceptycznie nastawiona do sklepów internetowych, ale w tym wypadku nie miałam dużego wyboru: drukarka, której potrzebowałam nie jest szeroko dostępna, a gdy ją w końcu znalazłam, okazało się, że cena jest o ponad 200zł wyższa od tej proponowanej przez Centrum Druku. Postanowiłam zaryzykować. Przed dokonaniem zakupu sprawdziłam firmę na kilka różnych sposobów, "wygooglowałam", zadzwoniłam z pytaniem o szczegóły techniczne sprzętu (na które uzyskałam obszerną odpowiedź), sprawdziłam certyfikaty. 31.03 złożyłam zamówienie i juz 2.04 rano (trasa Kraków-Warszawa) dotarła do mnie, w idealnym stanie, nowa drukarka :) Bardzo pozytywnym aspektem jest, że o przebiegu zamówienia klient jest informowany we wszystkich szczegółach: na maila przychodzą wiadomości o zaksięgowaniu wpłaty, o skompletowaniu towaru, wysłaniu go danym kurierem (w który to mailu jest podany link umożliwiający monitoring przesyłki). PEŁEN PROFESJONALIZM. Gorąco polecam, szczególnie tym sceptycznym :)
(zakup: Brother HL-4040CN)
kaplonki
[opinia z dn. 2009-03-27 21:27:00 - pochodzi z portalu: Opineo.pl]
Bardzo szybka, profesjonalna obsługa, wszystkie informacje bardzo szybko przekazywane, niski koszt przesyłki i dobry towar to chyba wszystko, czego można oczekiwać od sklepu internetowego. Polecam Centrum Druku w 100%.
Gieryś
[opinia z dn. 2009-03-25 08:31:48 - pochodzi z portalu: Ceneo.pl]
Bardzo miło robić zakupy w takim sklepie. Asortyment jest celująco opisany, a ceny są bardzo konkurencyjne. Na każdym etapie transakcji jesteś informowany o zamówieniu i lokalizacji twojego zamówienia. Sama przesyłka od czasu zamówienia przesyłana jest kurierem, gdzie towar otrzymujesz pod same drzwi, idealnie i bezpiecznie zapakowany w przeciągu 24 godzin. Osobiście przy zakupie drukarki, doradzam zakup dodatkowych akcesoriów eksploatacyjnych bo dodatkowo otrzymuje się bardzo korzystny rabat, co bardzo korzystnie wpływa przy końcowym rachunku. POLECAM SKLEP!!!
(zakup: Epson Stylus Photo PX700W)
Andrzej
[opinia z dn. 2009-03-24 19:41:17 - pochodzi z portalu: Ceneo.pl]
Bardzo profesjonalna obsługa, korekta błedów w zamówieniu w kontakcie telefonicznym świadczy o tej profesjonalności, super szybka dostawa i pewna jakośc. Drukarka Samsung CLX-3170FN również zachwyca na warunki domowe, może również w pełni zadowolić małe biuro. Polecam sklep. Tu można kupować bez pudła i tanio. Jeszcze nie spotkałem tak dobrze działajacego sklepu w necie.
Adam
[opinia z dn. 2009-03-21 05:35:49 - pochodzi z portalu: Ceneo.pl]
Kupiłem drukarkę EpsonStylus DX7000F bo tam było najtaniej. Dostałem nową, fabrycznie zapakowaną już w następnym dniu. I miałem pecha... Trafił mi się wadliwy egzemplarz, nie przechodziła inicjalizacji. Zadzwoniłem do firmy Centrum Druku i okazało się że DO MIESIĄCA wadliwe urządzenie można wymienić na nowe. Od kilku dni cieszę się nową, sprawną drukarką. Polecam firmę - bo gdzie indziej zwykle można wymienić urządzenie do 3 dni, a czasem bezpośrednio po sprzedaży odsyłają do naprawy serwisowej. POLECAM BEZPIECZNE ZAKUPY.
Michał
[opinia z dn. 2009-03-19 21:58:29 - pochodzi z portalu: Ceneo.pl]
Polecam sklep. Niskie ceny (przy większym zamówieniu transport gratis), profesjonalna i miła obsługa. Szybka realizacja. Ocena stanów magazynowych danego produktu opisana ilością godzin na skompletowanie zamówienia. Możliwość konsultacji mailowych i telefonicznych... Pamiętajcie tylko, jeśli finalizujecie zamówienie i zastanawiacie się nad jakimś elementem (ilość sztuk, adres dostawy, ewentualna przerwa na herbatkę itp.) korzystajcie z przycisku "sprawdź dane". Długi czas braku aktywności (ale naprawdę długi) może spowodować utratę danych... I będziecie musieli zamówienie wypełniać powtórnie :) Podsumowując - szczerze polecam!
Krzysztof K.
[opinia z dn. 2009-03-12 09:51:00 - pochodzi z portalu: Opineo.pl]
Jestem bardzo zadowolony ze sklepu. Przede wszystkim miły i profesjonalny kontakt, za pomocą gadu gadu omówiłem ze sprzedawcą wszystkie interesujące mnie kwestie. Po drugie cena - proszę zauważyć, że od pewnej kwoty jest darmowa przesyłka, co czyniło ofertę bezkonkurencyjną cenowo. Po trzecie - szybka dostawa: drukarka była u mnie następnego dnia po zamówieniu. Wystąpiło małe nieporozumienie co do formatu zamówionego papieru, ale sprzedawca błyskawicznie zaproponował mi korzystne rozwiązanie, co tym bardziej podkresla profesjonalizm sklepu. Polecam!
(zakup: Canon Pixma MP630)
Krzysztof K.
[opinia z dn. 2009-03-12 09:47:04 - pochodzi z portalu: Ceneo.pl]
Jestem bardzo zadowolony ze sklepu. Przede wszystkim miły i profesjonalny kontakt, za pomocą gadu gadu omówiłem ze sprzedawcą wszystkie interesujące mnie kwestie. Po drugie cena - proszę zauważyć, że od pewnej kwoty jest darmowa przesyłka, co czyniło ofertę bezkonkurencyjną cenowo. Po trzecie - szybka dostawa: drukarka była u mnie następnego dnia po zamówieniu. Wystąpiło małe nieporozumienie co do formatu zamówionego papieru, ale sprzedawca błyskawicznie zaproponował mi korzystne rozwiązanie, co tym bardziej podkresla profesjonalizm sklepu. Polecam!
(zakup: Canon Pixma MP630)
Dariusz
[opinia z dn. 2009-03-06 20:43:43 - pochodzi z portalu: Ceneo.pl]
Sklep godny polecenia, inne sklepy ONLINE mogą tylko sie uczyć od Centrum Druku, Wspaniały kontakt na każdym etapie przesyłki, powiadamianie o przesyłce, błyskawiczna wysyłka (kupowałem za pobraniem, więc nie ma znaczenia jak się kupuje), klient zawsze traktowany jest tak samo. Poza tym dobre ceny i przesyłka gratis. POLECAM !!!!
(zakup: Epson PX700W)
Marek
[opinia z dn. 2009-03-05 20:48:33 - pochodzi z portalu: Ceneo.pl]
Pełny profesjonalizm, jestem bardzo mile zaskoczony. Często korzystam z portalu Allegro ale ostatnio miałem "wpadkę" przy zakupie podobnego urządzenia poprosiłem o możliwość negocjacji ceny, oczywiście została uwzględniona moja propozycja za co bardzo dziękuję. Dodatkowy plus - możliwość wybrania sobie firmy kurierskiej na ogół nie mamy na to wpływu a nie wszyscy kurierzy są OK, z własnego doświadczenia wiem coś o tym. Doskonały kontakt, możliwość monitorowania przesyłki a co najważniejsze błyskawiczny czas realizacji na drugi dzień po zamówieniu miałem zamówiony towar u siebie (odległość ok.700km) Jestem pełen podziwu, przy okazji pozdrawiam serdecznie wszystkich pracowników z Centrum Druku. danmark.
(zakup: HP Photosmart C6380)
Mr-Pan
[opinia z dn. 2009-03-03 17:31:29 - pochodzi z portalu: Ceneo.pl]
jaka była z możliwych w sklepie, mowa oczywiście o Brother-145C za całe aż 241 zł ;) Drukarka, skaner, kopiarka w tym urządzeniu naprawdę I klasa jak za tę pieniądze (śmiało mogę polecić każdemu kto szuka taniego rozwiązania w super jakości wydruku, wykonania i bardzo tanich zamienników itp). Bardzo profesjonalne podejście do klienta, super kontakt - natychmiastowy a sama wysyłka drukarki Brother-145C po prostu błyskawiczna w 24H na drugi dzień w domu. Jednym słowem polecam sklep + Brother-145C i gorąco Pozdrawiam. Z poważaniem Mr-Pan
Piotr
[opinia z dn. 2009-02-27 19:22:00 - pochodzi z portalu: Opineo.pl]
Witam Państwa. Na wstępie tej długiej opinii chciałbym streścić jej sedno - wszystko jak należy, z czystym sumieniem POLECAM!
Teraz część, której i tak prawie nikt nie przeczyta ale zdecydowałem się na ten esej ponieważ takich ludzi/sklepy należy cenić i promować. Pierwsze zapytanie z mojej strony o drukarkę BROTHER MFC-9840CDW wysłałem późnym wieczorem (przedwczoraj). Nazajutrz około godziny 9:00 otrzymałem już odpowiedź, wyliczenia i wyjaśnienia moich dziwacznych pytań także. Zamówienie złożyłem już kilka godzin później (wczoraj) i ku mojemu zdziwieniu jeszcze tego samego dnia otrzymałem informację, że paczka może dotrzeć jeszcze tego samego dnia (czyli na wczoraj). Ucieszyłem się, że sklep ma oferowany towar na magazynach. Inne sklepy dopiero wtedy zakupują towar. Jako że dobrze poinformowany klient to zadowolony klient śledziłem moją przesyłkę poprzez stronę www, której adres otrzymałem wraz z potwierdzeniem nadania. Paczka prawdopodobnie dotarłaby tego samego dnia, gdyby nie śmieszny wpis trackingowy informujący o błędnym posortowaniu na hubie (firmy kurierskiej), czego konsekwencją było lądowanie mojej drukarni pod Warszawą. Pojeździło sobie złotko po Polsce, ale w końcu dotarło całe i zdrowe do mnie, opakowane w gigantyczny karton powiększony jeszcze o dodatkowy pojemnik na papier. Tutaj mała uwaga dla pakujących - tak duże kartony warto zabezpieczać kawałkiem folii od spodu. Pracownicy firm kurierskich nie szarpią się z kartonami tylko kładą tuż przy samochodzie. Przy takiej pogodzie (śnieg, roztopy) kartoń chłonie bardzo szybko wodę. Mimo wszystko całą akcę zakupu oceniam na udaną. Brat już ogrzany i przetestowany. Stoi w koncie i bucy. No i cytat z Gombrowicza. "Koniec i boma, a kto czytał ten trąba".
Edward
[opinia z dn. 2009-02-25 08:34:05 - pochodzi z portalu: Ceneo.pl]
To drugi zakup w sklepie, nie na co dzień kupuje się drukarki. A szkoda, bo kupowanie u nich to sama przyjemność. Dokładna i rzeczowa informacja, szybkość nie do porównania - towar zamówiony około południa nazajutrz był u mnie - a to przecież cała Polska... Kontrola przewozu, żadnych zbędnych pytań. Pełny profesjonalizm na doskonałym poziomie. Zdecydowanie polecam!
Iwona Sołek
[opinia z dn. 2009-02-24 21:58:00 - pochodzi z portalu: Opineo.pl]
Witam, 9 lutego zamówiłam w tym sklepie drukarkę Canon ip 3600, do tej pory jej nie otrzymałam (a dziś jest już 24 luty). Zupełnie nie polecam zakupów tutaj, może i kontakt jakiś jest, ale cóż z tego kiedy przesyłka wogóle nie może dotrzeć. Początkowo twierdzono, że adres jest błędny. Nawet nikt nie raczył mnie poinformować, że przesyłkę cofnięto, z powodu (rzekomo) błędnego adresu. Pracownicy sklepu również nie wykazują większego zainteresowania całą tą sytuacją.
Komentarz Centrum Druku:
Chcielibyśmy Panią przeprosić, takie sytuacje niestety zdarzają się mimo tego, że współpracujemy z uznanymi firmami kurierskimi. Firma DHL w tym przypadku zachowała się niezwykle niekompetentnie, co w konsekwencji przysporzyło nam niezadowolonego Klienta w Pani osobie.
Nie możemy jednak zgodzić się z twierdzeniem, iż nie wykazujemy zainteresowania sytuacją. Zrobiliśmy wszystko, co w naszej mocy, aby przyspieszyć dostarczenie przesyłki, gdyż doskonale rozumiemy, jak nieprzyjemny jest dla Klienta długi czas oczekiwania na zamówiony produkt. Niestety jedyną "bronią", jaką dysponujemy w takich przypadkach, są interwencje telefoniczne w firmach kurierskich. Obecnie staramy dociec, co było przyczyną nieodpowiedzialnego zachowania kuriera, błędów w sortowniach DHL oraz wyjaśnić przyczynę zaistniałej sytuacji.
Poniżej przedstawiamy fakty, które udało nam się do tej pory ustalić:
09.02, godz. 20:38 - zamówienie wpływa do Centrum Druku
11.02, godz. 16:21 – kurier odbiera przesyłkę od Centrum Druku; z powodu błędów DHL przesyłka zamiast trafić od razu do Klienta, jest przewożona z sortowni do sortowni
13.02 – kurier kontaktuje się z Klientką i umawia się na dostarczenie przesyłki; w terminie późniejszym DHL wyjaśnia, że kurier nie odnalazł adresu dostawy (choć kilka dni wcześniej zostawił awizo)
16.02 – nieudana próba dostarczenia przesyłki; w terminie późniejszym uzyskaliśmy wyjaśnianie od DHL, że kurier po raz kolejny nie odnalazł adresu dostawy
18.02, godz. 10:44 – Klientka kontaktuje się z nami i prosi o interwencję; dopiero w tym momencie dowiadujemy się o problemach z dostarczeniem przesyłki
18.02, godz. 11:00 – nasz handlowiec zgłasza interwencję w DHL i uzyskuje informację, że kurier zgłosił błędny adres dostawy
18.02, godz. 12:30 - handlowiec kontaktuje się z Klientką i ustala, że podany adres dostawy był poprawny
18.02, godz. 13:00 – handlowiec interweniuje w DHL: potwierdza adres dostawy i monituje o ponowne dostarczenie przesyłki
23.02 – przesyłka wraca do nas z powodu niewyjaśnionych dotąd błędów DHL
23.02 – handlowiec kontaktuje się z Klientką i ustala, że paczka ma zostać wysłana ponownie
23.02 – ponownie wysyłamy przesyłkę do Klientki
24.02 - nasz handlowiec telefonicznie upewnia się w DHL, że przesyłka zostanie dostarczona
24.02 - kurier podejmuje próbę doręczenia przesyłki i zostawia awizo
24.02, godz. 21:58 - Klientka wystawia negatywną opinię
25.02 - kurier podejmuje próbę dostarczenia przesyłki i zostawia awizo
26.02 – kurier podejmuje próbę dostarczenia przesyłki - Klientka odmawia przyjęcia przesyłki